06 - 58 95 47 43 info@mirame-ede.nl

Klachtenregeling

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen. Het maakt niet uit of uw klacht betrekking heeft op de zorg die direct door MiraMé geleverd is of op de zorg die geleverd is door de kindercoach die werkt in opdracht en onder verantwoordelijkheid van MiraMé. 

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

 Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen. Meer weten? Download hier de flyer van Klachtenportaal zorg of ga naar de website.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Onze gegevens

MiraMé

Praktijk voor opvoeding en gezin
Hakselseweg 99
6713 KV Ede
06-58954743

​SKJ registratienummer ​140007713
KvK nummer 55646824
Bank NL88INGB0006111473
t.n.v. J.A. Prins-Jansen